@ اس ام اسهاي شبانه@


@با تو تا هميشه@

¤ براي دلهاي چسپيده در سرزميني كه خورشيد عشق آن را غروبي نيست ¤

وقتي يكي رو داري كه بهت ميگه عاشقتم.. ولي شبها وقتی میخوای بخوابی.. می بیبنی کسی رو نداری که الان بهت فکرکنه... همین الان به یادت باشه... دلتنگت باشه و تو رو بخواد... اینجاست که می فهمی ... هنوز خيلي تنهـــــــــــایی.. famey این روزا .. جنازه ی کسانی که ادعا می کنن بدون ما می میرن .. هر روز در اغوش این و اون پیدا می شن ....! عشق كيلويي چند رفیق ؟ ////@/// نه زخم است ... نه سوختگی ... انگشتانم اگر باند پیچ است... همه ی نخ هایی است که بسته بودم... تا یادم باشد چطورفراموش شدم ...!!!////@/// @ قسمتي از داستان از نيم باز تا ماه عسل@ زن سردش شد. چشم باز كرد. هنوز صبح نشده بود. شوهرش كنارش نخوابيده بود. از رخت‌خواب بيرون رفت. باد پرده‌ها را آهسته و بي‌صدا تكان مي‌داد. پرده را كنار زد. خواست در بالكن را ببندد. بوي سيگاررا حس كرد، انجا پايين بالكن… ولي كسي رانديد..! فكر كرد ديگر بايد تنها برگرد ، از سفر.. ياد بوي عطر تنش گريانش كردو...////@/// ميدونى چرا هميشه يكي بود يكي نبود؟ چون اونى كه نبود لياقت اونى كه بود رو هيچوقت نداشت...////@/// تو بايد حرفهايم را بفهمي، ميدانم نميفهمي و ميروي.. وَ تو ... روزی برخواهی گشت !! که از من تنهــــا گرد و غباری بر روی شعرهای عاشقانه باقی مانده است... كه آخر همه شان نوشته : براي شهين.. ولي بدون او.. ////@/// اگر ناراحتت كردم منو ببخش ولي اين فقط حسيه كه حالا دارم شايد چون دلم برات تنگه و تو كنارم نيستي دستامو دور گردنت كنم و چشاتو نگاه كنم و بعض چشات كه من مدتي است يادم رفته بتونه بهم بگه : فامي هنوزم تو آخرين كسي هستي من دارم ////@/// خيلي وقت است كه آموخته ام که وابسته نباید شد ؛ نه به هیچ کس ، نه به هیچ رابطه ای ! واین لعنتی .... نشدنی ترین کاری بود که آموخته ام ... !! منو ببخش شهين كه بدجور وابسطه تو شدم ، و در نبودت آنقدر رنج ميكشم كه تحملش برايم سخته ميخوام تو هم شريك اين درد باشي ... ناراحت كردنت دليلش فقط همينه .. باورم كن ////@/// تو تمام ناتمام مني .. من چيز ديگري از تو نميخواهم ، همين كه مال من هستي كافيست فقط براي من بمان .. نميخواهم تو ادامه داستان " اومدني.. رفتنيه.." باشي////@///

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:,ساعت3:41توسط كيانوش سليماني(فامي) | |